VTM Rendszer

Az Integrica VTM (Virtual Transaction Manager) alkalmazás a távközlési területen működő viszonteladóknak teszi lehetővé a tranzakciók kezelését és ellenőrzését gyors módon.

A Partnernek a rögzített tranzakciókat pár kattintással ellenőrizhetik, jóváhagyhatják vagy eltérés esetén megreklamálhatják.

A távközlési cég által megküldött tranzakciós visszajelzések importálása után lehetőség van az értékesítők által rögzített tranzakciókat ellenőrizni, elfogadni vagy reklamálni.

A rendszerben elérhető riportok segítségével nyomon lehet követni a boltok és értékesítők teljesítését.

Továbbá nyomon lehet követni, hogy adott napon hol tart egy bolt vagy értékesítő, mennyire lett teljesítve az egyéni és a távközlési cég által meghatározott target pont és fókusz elem darabszámra.

A tarifa csomag és opció/NBA szolgáltatások riportok segítségével lekérdezhetők, hogy mely tarifa csomagból vagy opció/NBA szolgáltatásból értékesítettek többet bolt és/vagy értékesítők szerint csoportosítva.

A szoftver főlépernyőjén bejelentkezés után egyből megtekinthető adott hónap pillanatnyi állása.

A Ranking riport segítségével rangsorolni lehet az értékesítőket pontok, cross sale tranzakciók, bónusz pontos tranzakciók, ACQ / Retention %, fókusz elem darabszám teljesítés és sok más lehetőség alapján.

A pont és jutalékszámítás modul segítségével könnyen és gyorsan összeállítható az értékesítők, üzletvezetők jutalékának kiszámítása és kezelése.

Dinamikus feltétel és számítási rendszer segítségével beállítható a havi jutalék kiszámítása. A jutalék riport segítségével lekérdezhető az értékesítők jutaléka.

A modul kezeli a visszavonások által keletkezett különbözetet is, és automatikusan a visszavonás hónapjában elszámolja a visszavonást és megjeleníti azt a jutalék riportban.

jutalekszamitas
hideghivasok

A hideghívások modul segítségével lehet kezelni a visszahívandó ügyfeleket.

A tartozék megrendelések modul segítségével lehet kezelni a hiányzó tartozékok esetében a szükséges megrendelés mennyiségeket. A figyelmeztetések dashboard listán keresztül a rendszer figyelmeztetést jelenít meg az érkező tartozékokról.

A HR modulon keresztül nyilván lehet tartani az értékesítők adatait.

  • munkaviszony kezdete/vége, próbaidő lejárta
  • elérhetőségek (email, telefon, ICE kapcsolat)
  • munkaalkalmassági időpontok
  • munkaeszközök (folyamatban a fejlesztés)
  • bér/szerepkörök – szerepkörhöz rendelt jogosultsággal lehet a felhasználók hozzáférést a rendszer moduljaihoz engedélyezni illetve letiltani
  • ösztönzők kezelését is támogatja a rendszer